perjantai 21. marraskuuta 2014

Rakas joulupukki...

Nutrolin Iho&Turkki -ravintoöljyArm & Hammer Dental 3 side hammasharjaFunny Stripes -lemmikinmaja  Racinel Denticks hammasharja
                          Joulupukki, Korvatunturi
   Hei, Pukki! Olen ollut oikein kiltti koira... Tottelen käskyjä, olen motivoitunut oppimaan uutta, uskon kieltoja ja olen kaikin puolin oikein ihana. Turkkiakin olen alkanut kasvattaa! Hallilla haukun, jos minut jätetään yksin reunalle odottamaan, mutta toisaalta tässäkin asiassa on edistytty... Siellä on vaan niin pirun tylsä kökkiä yksin ja odottaa!
    Lupaan, että tänä vuonna en hauku sinua (niin kuin viime jouluna kävi). Olin silloin vasta pieni pentu, enkä oikein tiennyt kuka sinä olet.
    Tässä olisi kuvina pieni lista kaikenlaista kivaa, jota toivoisin tänä jouluna.
    Ps. Saisinko toivoa joululahjaksi myös jouluaattona tarjoiltavaa maksalaatikkoa? Lämpimänä ja rusinattomana, kiitos!
   Viivi
Nina Ottosson DogWorker puuRacinel Chewie puruluu kenkäRogz Gumz pallo lime       Buster Food Cube violetti                                                                                                    
           

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti